Glamandag!

Idag er det mandag igjen etter en lang, litt slitsom men koselig og innholdsrik helg!
Vi har hvert på kino med storebror, i bursdag, og i barnedåp. Så her har vi sysselsatt oss godt og brukt det som ofte blir «slappe av tid» på kveldene til bakst til dåpen til den skjønne lille Anne-Sofie. Men jeg må si det var godt å være gjest denne gangen, da de andre dåpene vi har hvert i har hvert til våre egne små barn😊

Her er et bilde av de vakreste liljer på bordet mitt

20130729-105834.jpg
disse var deilige å sitte å nyte med en god kopp te etter en travel helg.
Jeg har også bestilt husmor weekend for en venninne og meg til Son Quality Resort i september, og vi gleder oss som gærninger! Skal bli utrolig deilig og ikke minst super gøy med litt kvalitetstid bare for oss selv.. Og nevnte jeg; sove litt lengre enn 05:30?

Her er et bilde lånt fra Ocean home, og dette er hva som står høyest på ønskelisten akkurat nå!
:Canada Goose dundyne😍

20130729-111318.jpg
Jeg mener- jakkene er jo absolutt fab** og jeg gleder meg til å bruke dunjakken min hver vinter, så tenk å kunne sove i slik en deilig dun-drøm❤
Hva sier dere jey or ney?

Det neste på ønskelisten er deilig sengetøy fra Beach House!

Som min mann pleier å si når jeg kommer hjem med posene mine eller nevner noe vi selvsagt bare MÅ ha; det er rart jeg har viker…

God mandag til dere alle sammen.
Jeg vil avslutte med noen visdomsord idag;

20130729-111542.jpg

3 thoughts on “Glamandag!

  1. Gleeeeeder meg såååååååååååånn til spa helg jenta mi!!!! Og tusen takk for alt det pene du skirver om butikken vår<3 nå har jeg samlet sammen masse durance til deg!!!! =) wiiihiiii!

  2. Den dundynen høres helt fantastisk ut for en frysepinne som meg. Hvor kan man få kjøpt den?
    Ønsker deg en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

