Så mye må gjøres, ikke nok tid..

Idag startet vi dagen med noen venner på frokostbesøk..
..for så å plante blomster, klippe hekken, gresset, rake, luke, rydde i utebeddet osv osv.. Lukingen ble vi ikke ferdige med, beisingen står på stedet hvil på (tross av at vi jobber fra morgen til kveld/natt)- vi kommer rett og slett ikke igjennom alt!
Flere enn meg med det samme problemet?
Uteområdet må gjøres klart før vi starter på 2. Etasje, og 2 etasje må være ferdig malt innen utgangen av august🙆
Fordi da kommer min helt nye deilige daybed fra TM-design, og nedtellingen er igang.

Noen bilder fra plantingen😊

20130723-201306.jpg

20130723-201312.jpg

20130723-201318.jpg

20130723-201528.jpg

3 thoughts on “Så mye må gjøres, ikke nok tid..

  1. Hei. Fin blogg du har, kommer til å følge deg. Elsker interiør, hus og hage. Fant bloggen din hos Camilla. Lykke til med alle prosjekter. Lise

    • Hei og tusen takk! Det var veldig veldig hyggelig😊 jeg synes dette med blog er kjempe gøy og jeg leker meg med interiør daglig, så her skal det nok komme hyppig innlegg fremover😃🌹

Legg igjen en kommentar

