Litt fra ferien

Sommerferien er litt over, men ikke helt over enda.. Hytteturen er forbi for denne gang, men enda blir det litt tid til å jobbe og kose oss hjemme mens været er fint!

Hadde så lyst til å vise dere litt skatter jeg fikk tak i på handletur i Kragerø-by og Risør:

Hva har dere gjort i ferien, og har det blitt med noen skatter hjem i koffertene?😉

20130721-174221.jpg

20130721-174250.jpg

20130721-174304.jpg

20130721-174324.jpg

Og se hva som ventet meg idet jeg kom hjem fra ferie: det flotteste håndlagde smykket jeg noen sinne har sett, Henriette Pettersen er skaperen (henpett) på instagram.
Det er faktisk så lekkert at jeg må prøve det hver eneste dag? Hva sier dere, dyktig dame eller hva?

20130721-174540.jpg

Legg igjen en kommentar

